Verzenden en levertijd

 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Bij onze producten staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen van de producten zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

vanaf €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen;
vanaf € 6,95 voor bestellingen onder de € 40,-;
Gratis voor bestellingen vanaf € 40,-.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van POSTNL, DHL of DPD. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Kies je voor deze verzendwijze dan wordt je pakket of overdag of ‘s avonds  thuisbezorgd. Net wanneer de bezorger in jou wijk rijdt. Deze bezorgservice is er van maandag t/m zaterdag.

 

DHL

Standaard zullen wij gebruik maken van DHL, hieronder omschreven levering middels DHL.

DHL voor 12 uur besteld dezelfde werkdag verzonden.

Kies je voor deze verzendwijze dan wordt je pakket of overdag of ‘s avonds  thuisbezorgd. Net wanneer de bezorger in jou wijk rijdt. Deze bezorgservice is er van maandag t/m zaterdag . Via de DHL App kun je een afgesproken plek of de buren aangeven of je pakket naar een servicepunt laten brengen. Je ontvangt een track and trace en kunt zo uw bestelling volgen. Normaal gesproken wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

Als uw bestelling langer onderweg is

Wacht altijd 1 dag af. Soms blijven  pakjes op het sorteercentrum staan met de status: Je zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Je pakket is al wel onderweg maar word helaas een dag later bezorgd.

Als  het pakket er na twee werkdagen nog niet is neem dan contact met ons op via veganhomeshop at outlook punt com (zie voor het mailadres ook de pagina over ons) en vermeld je vraag en ordernummer. We gaan dan samen met DHL voor je uitzoeken wat er mis gaat. DHL doet navraag bij hun bezorgers en checkt hun GPS . De uitkomst van dit onderzoek is bindend.
Indien er toestemming is gegeven het pakket neetr te zetten (Neerzettoestemming) is geheel op eigen risico. We vragen natuurlijk wel bij DHL na waar het pakket is maar indien er neerzettoestemming is afgegeven dan valt dit buiten het risico van DHL en WasParfumSpecialist,  er zal dan ook geen vergoeding plaats vinden.

Indien u niet thuis bent adviseren wij u altijd een DHL service punt te kiezen.

Afhalen in Almere

Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons in Almere af te halen. Dit kan in overleg via info@veganhomeshop.nl nadat u een mail hebt ontvangen dat uw pakket klaar staat.

Verpakken

Wij verpakken de artikelen zo goed mogelijk om er voor te zorgen dat ze heel bij u aankomen, om het zo klimaatvriendelijk te doen hergebruiken wij, zoveel mogelijk, de verpakkingsartikelen van onze leveranciers zoals bijvoorbeeld,  dozen, bubbelfolie, chips en papier.

Klimaatvriendelijk

Of we een pakket binnen Nederland of naar het buitenland verzenden, met DHL versturen wij uw pakket altijd klimaatneutraal. Zo zetten we ons vol in om de CO2-uitstoot te verminderen. Bijvoorbeeld door te verzenden met DHL welke zoveel mogelijk pakketjes met elektrische bestelauto’s bezorgd. Zo kunt u met een gerust hart uw bestelling plaatsen.

 

Als uw artikel op voorraad is verzenden wij volgens bovenstaande voorwaarden.
Mocht het artikel niet op voorraad zijn, maar wel bij onze leveranciers op voorraad, dan leveren wij de gehele bestelling zodra deze compleet is.  U ontvangt dan een mail van ons, zijn er problemen met de levering dan nemen we contact met u op om te overleggen.